Wednesday, July 1

Phewitt

Wooss..
went tasek just now..
=)=)=)
successfully kiam le 1kg de pui YEY !

80% of the girl there was wearing spaghetti strap like her's
then ofcz, their mata non stop glanced at -you.know.what-
Whatever
herh
Soon i 'l be able to wear TOO

You wait !

I want to go swimming ><



忍不住 想要爱你的冲动
不确定你属于我 会有点寂寞
你给的幸福 在我心中 自由走动
抚平我 每一个伤口
忍不住 想要吻你的冲动
不确定我的执着 能让你感动
我只能相信 自己感受 不怕失落
关于你的一切 我想要比谁都懂

萧亚轩 - 冲动

No comments:

Post a Comment